От средата на април най-големият сайт за безплатни обяви в България prodavalnik.com ще бъде с нова корпоративна идентичност.
Причината за това е преструктуриране в компанията майка - медийния гигант Naspers, който обособява всички свои сайтове за безплатни обяви по света под обща шапка и с еднакво име – OLX. Алек Оксенфор, основателят на OLX, смята, че промяната е крайно положителна:
“С новата структура ние създаваме най-голямата група от продавачи и купувачи в света, но едновременно с това запазваме локалния фокус на всеки един от сайтовете. С над 140 млн. уникални посетители в 107 държави по света, OLX вече е лидер сред сайтовете за безплатни обяви на пазари като Индия, Бразилия, Португалия, Тайланд и много други.”
Една от първите придобивки за българските потребители, след като стане промяната в корпоративната идентичност на сайта, ще е новата версия на мобилното приложение и мобилния уебсайт на OLX, които ще се реализират в рамките на месец април.