Игра от поредицата Assassin's Creed, която съдържа множество исторически сюжети в едно заглавие, ще може да стане възможна с идването на конзоли и технологии от следващо поколение.

Според вицепрезидента на Ubisoft Лионел Райно една игра с поредица различни исторически времеви рамки, като играчът може да пътува между тях, би била възможна, тъй като новото поколение платформи дава възможност за масивни ъпдейти, които актуализират играта след премиерата ѝ.

Според Райно игри като Far Cry или Watch Dogs могат да се развиват и в различни градове и дори държави.

"Бихме могли в същия свят да имаме няколко исторически периода, например в Assassin's Creed, и да използваме Анимуса, за да пътуваме от един към друг", пише той на блога на Ubi.

"Или пък да има различни области в света, свързани със системи за пътуване, така че игра като Far Cry или Watch Dogs да се развива безпроблемно в различни страни като едно и също изживяване."

Според Ubisoft линията между сингъл плейър игра, която спира, след като се стигне до заключение, и игра, която постоянно се актуализира с ново съдържание, се размива с всяка година.