 
                
            
            
        Както е традиция в последните години, на базата на интереса в социалните медии имаме "победител" в тазгодишното издание на Е3. И те всъщност са три имена - новообявената Assassin's Creed Origins, Nintendo и Microsoft.
Компанията Brandwatch е проучила 2.7 милиона споменавания на английски език на съдържание, свързано с Е3 2017 в периода 10 и 13 юни. От анализа личи, че при конференциите 44 процента са коментирали Microsoft, следвани от Nintendo (15%), Sony (11%), Ubisoft (10%), (EA (10%), Bethesda (8%), и PC Gaming Show (2%).
Nintendo пък има 4 от 5-те най-гледани трейлъра на игри в YouTube.
По отношение на самите заглавия най-висока активност има в обсъждането на новото историческо екшън приключение Assassin's Creed Origins, следвано от Metroid Prime 4. Пълната десетка на най-коментираните игри от Е3 2017 изглежда така:
Assassin's Creed Origins
 Metroid Prime 4
 Spider-Man
 Anthem
 Mario + Rabbids
 Super Mario Odyssey
 Beyond Good & Evil 2
 Dragonball FighterZ
 Skyrim (+ Skyrim VR)
 Wolfenstein 2: The New Colossus
 
        
 
                                 
                                 
                                 
                
             
                
             
                
             
                
             
                 
                         
                         
                         
                 
                 
                 
                 
                     
                     
                     
                     
                 
                 
                 
                 
                         
                         
                         
                         
                        