В рамките на геймърското мегаекспо Nvidia анонсира нова версия на популярната си софтуерна платформа за емулиране на физични ефекти във видеоигрите. Компанията показа трета версия на PhysX комплекта за разработка, който може да се използва за създаване на заглавия, работещи под Windows, Linux, Mac OS, Xbox 360, PlayStation 3 и дори Andorid-базирани устройства.

Сред най-интересните новости и подобрения в обновения PhysX 3.0 енджин, който поддържа едновременно мултипроцесорно (CPU) и видеопроцесорно (GPU) ускоряване на физични ефекти, са:

  • По-големи нива – повече движещи се обекти за сцена, едновременно с понижени изисквания към паметта и процесорните ресурси.
  • Поточност – нов алгоритъм за поточно предаване на данни, позволяващ бързо и щадящо паметта „вмъкване” на физични обекти в симулираната сцена.
  • По-ефикасна употреба на многонишковост – PhysX 3.0 позволява по-ефективно използване на повече от две ядра, в резултат на което гарантира по-висока производителност.
  • Гъвкави и мощни инструменти за разработка – удобен и богат на възможности набор от софтуерни инструменти за управление и разработка, вградени в енджина.

 

Тагове: