Известната с геймърската си периферия компания Razer приключва безславно опита си да навлезе на дигиталния пазар за игри. Razer ще затвори своя онлайн магазин в края на този месец – по-малко от година след като той отвори врати. В анонс на страницата на магазина компанията признава, че ще спре всички продажби на игри от 28 февруари като част от своята политика на вътрешни трансформации.
„За наc беше привилегия да ви предлагаме и препоръчваме добри дигитални оферти за гейминг. Благодарим ви за поддръжката и това, че направихте магазина възможен“, се казва в съобщението.
Razer ще уважи всички приордъри, направени до 28 февруари през магазина, и всички игри, които сте купили от там, ще работят, стига да активирате ключовете в Steam или Uplay преди тази дата. Компанията ще продължи да предлага игри чрез своята програма за награди Razer, Gold and Silver, при която потребителите могат да разменят виртуални пари за игри, ваучери и хардуер.
Магазинът на Razer, който отвори през април 2018 г., предлагаше някои ексклузивни намаления и промоции на периферия на компанията, но очевидно не успя да се пребори с конкуренцията на утвърдените дигитални платформи.
Впечатляващи снимки със смартфон? По-лесно е, отколкото предполагате (част 1)
---