Дългоочакваното ролево приключение с отворен свят Genshin Impact най-сетне излезе тази седмица и първите реакции тотално оправдаха огромния интерес към заглавието. Въпреки че беше заклеймена като пълно копие на The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Genshin Impact имаше над 5.3 милиона предварителни регистрации извън Китай още преди премиерата си. В деня на своя дебют стриймовете на Genshin Impact в Twitch бяха гледани от повече хора, отколкото тези на Fortnite. Като цяло реакцията на геймърите и журналистите е положителна.    

Към момента Genshin Impact е второто най-печелившо мобилно приложение за iOS в Китай след TikTok. Студиото miHoYo имаше бюджет за разработки и реклама от цели 100 милиона долара, като голямата част от тях бяха насочени към това да убедят геймърите в Европа, Северна Америка и Япония, че играта си заслужава.

Разбира се, не всичко е розово. Genshin Impact има традиционните за безплатните игри микротранзакции, както и нещо потенциално по-опасно: античийт програма, която работи на Kernel ниво. Нещо повече, тази програма първоначално работеше дори когато сте извън играта. След първоначалната критика сега античийт програмата не е толкова агресивна, но въпросите остават.

Чисто технически и като геймплей Genshin Impact изглежда като реално доказателство, че китайските разработчици могат да се конкурират с тези от останалия свят, но предстои да видим дали този по-особен модел на заглавието няма да се окаже троянски кон за по-сериозни и подмолни намерения.

Снимка: MiHoYo

Виж още: Краят на една епоха - RIP FarmVille

 

Тагове: