Едно от големите обещания на OUYA, още по време на Kickstarter кампанията, бе, че всички игри ще имат безплатна версия, без значение дали тя е ограничена във времето или включва само първите нива.

Около година по-късно, Джули Урман и компания се отказват от идеята. От началото на април free-to-play версиите ще бъдат опционални. Компанията споделя, че е научила много през първата си година и вярва, че задължителните безплатни версии спират много разработчици. Нещо повече, конзолата вече няма да изисква ексклузивност в OUYA Store, което, колкото и приятно за някои автори на игри, демонстрира известна доза неуспех.

Въпреки ниската си цена и положителните си качества, OUYA не успя да стане достатъчно популярна след бурния си Kickstarter успех. Бъдещето на конзолата е като част от други устройства. Повече по темата може да прочетете тук.

Тагове: