Machinima, един от най-старите и популярни канали в YouTube, практически бе изличен от най-популярната видео услуга. Откакто той бе закупен от Fullscreen Media по-рано тази седмица, почти всяко видео вече е изтрито. В момента там има само 18 клипа, като повечето от тях дори не могат да бъдат възпроизведени. При все това те са официални продукции на Machinima, а не такива на независими създатели на съдържание, които работеха с компанията.

Когато обяви сделката, Fullscreen Media обеща, че за следващите няколко месеца са планирани много интересни неща, но вместо това всъщност бяха уволнени доста от служителите на Machinima.

Machinima е създадена още през 2000 година и стартира своя официален YouTube канал през 2006 г., където до момента имаше над 12 милиона абонати. През 2016 г. компанията бе закупена от гиганта Warner Bros., а сега продажбата ѝ на Fullscreen Media дойде напълно изненадващо.    

В ранните години на YouTube Machinima беше предпочитано място за създателите на съдържание, които тогава нямаха достатъчно възможности само да печелят от каналите си.

Така Machinima представляваше надеждите и амбициите на първото поколение мултимедийни създатели и неговото изчезване е като последно сбогом за една отминала вече епоха.

Спечели Samsung Galaxy Note 9 в новата инициатива на Go Guide - Go Guide Awards

 

Тагове: