Независимо че хардкор играчите гледат на PlayStation Now с недоверие и поне що се отнася до подобен тип услуги, а медийното внимание е насочено повече към Xbox Game Pass на Microsoft, то тази на Sony е най-популярна в световен мащаб. Поне що се отнася до стриймването на игри през интернет.

Данните са на SuperData и според въпросните PlayStation Now всъщност е едноличен лидер с доста голяма преднина пред конкурентите си.

Към 30 септември PlayStation Now държи 52% от пазара на абонаментните гейминг услуги. Тази на японския гигант се предлага за 20 долара на месец и официално не е достъпна за българските потребители. Тя включва стриймването на 700 PlayStation 3 и PlayStation 4 заглавия, като PS4 предложенията мога и да се свалят директно на конзолите на потребителите. Приходите от услугата за Sony възлизат на 143 милиона долара в рамките на 2018 година.

Основните конкуренти на PlayStation Now са споменатата Xbox Game Pass на Microsoft и EA Access на Electronic Arts.

Припомняме че Google също смята да се включи в битката за надмощие в „Netflix за игри“ категорията със своя Project Stream, който ще позволи на потребителите да играят ААА игри от Chrome браузъра.