Още през май се появи слух, че следващата Call of Duty игра, която ще бъде от подсерията Black Ops, ще се нарича Cold War или най-малкото ще се развива в десетилетията на Студената война: термин, който описва напрежението между СССР и САЩ и техните съюзници след Втората световна война.
Сега това изглежда потвърдено, но не от издателят Activision, а от изтекли материали от предстояща промоция на популярната хранителна марка Doritos.
Материалите от промоцията ясно показват името Call of Duty Black Ops: Cold War, както и лого, което не сме виждали досега. Тя ще се проведе между 5 и 31 октомври и в нейните рамки геймърите ще могат да открият кодове за различни бонуси като двойни ХР точки в мултиплейъра на Call of Duty. Голямата награда пък е двойни ХР точки в продължение на цяла година. Не е ясно дали промоцията съвпада с премиерата на играта, или ще бъде малко преди нея.
Съвсем наскоро шутър на Activision с кодовото име The Red Door се появи в Microsoft Store и по всяка вероятност това е фиктивна оферта за новата Call of Duty игра, която ще бъде обновена с официалната информация и обложка след анонса.
Снимка: Activision
Виж още: Килиан Мбапе е звездата на обложката на FIFA 21