Наскоро Джули Урман, главният изпълнителен директор на OUYA, сподели, че компанията започва масирана кампания заедно с втората най-голяма верига магазини в САЩ, Target.

През декември започва масовата продажба на независимата конзола във всички магазини на Target. В момента OUYA се предлага само на някои локации, което също е отлично постижение за екип от 35 души, който стартира своя проект в Kickstarter.

В същото време OUYA започва продажби във Франция, Италия, Германия, Испания и Близкия Изток до края на месеца. Урман очаква конзолата да бъде особено успешна на пазари с по-висока ценова чувствителност. В началото на 2014 г. започва инсталацията на киоски, на които потребителите ще могат да изпробват OUYA в магазините на Target. Всичко звучи отлично, но Джули Урман продължава да не споделя броя на продадените досега конзоли. Надяваме се да го научим до края на четвъртото тримесечие.

Нашето ревю на OUYA може да прочетете тук.