Наскоро Джули Урман, главният изпълнителен директор на OUYA, сподели, че компанията започва масирана кампания заедно с втората най-голяма верига магазини в САЩ, Target.
През декември започва масовата продажба на независимата конзола във всички магазини на Target. В момента OUYA се предлага само на някои локации, което също е отлично постижение за екип от 35 души, който стартира своя проект в Kickstarter.
В същото време OUYA започва продажби във Франция, Италия, Германия, Испания и Близкия Изток до края на месеца. Урман очаква конзолата да бъде особено успешна на пазари с по-висока ценова чувствителност. В началото на 2014 г. започва инсталацията на киоски, на които потребителите ще могат да изпробват OUYA в магазините на Target. Всичко звучи отлично, но Джули Урман продължава да не споделя броя на продадените досега конзоли. Надяваме се да го научим до края на четвъртото тримесечие.