Samsung Electronics Co., Ltd. представи Samsung Space Tycoon (Space Tycoon), виртуална игрална зона в глобалната платформа Roblox в метавселената. Space Tycoon е виртуално пространство, в което потребителите могат да създават и да играят игри, както и да споделят изживявания с продуктите на Samsung Electronics заедно с извънземни герои в Космоса. Потребителите могат да заимстват идеи за дизайн и функционалност по модел на игрите ала бизнес симулатори.

Samsung създава тази услуга специално за потребителите от поколението Z, за да им предложи цялостно изживяване в метавселената, където те могат да създават и да се радват на собствени продукти с марката Samsung. Целта на компанията е да даде възможност на младите хора да си взаимодействат с марката по забавен начин, докато общуват помежду си.

„Space Tycoon е създаден с идеята да бъде място за игра, където потребителите да изпитат неограничените възможности на виртуалното пространство“, споделя Jinsoo Kim, изпълнителен вицепрезидент в корпоративния център за дизайн на Samsung Electronics. „Искаме да дадем на потребителите от поколението Z шанс да усетят продуктите на Samsung по непознат за тях начин. Ще продължим да създаваме съдържание, което може да осигури по-смислено и развлекателно дигитално изживяване за настоящите и бъдещите потребители на марката.“

Позициониран в космическата станция на Samsung и в развойната лаборатория, където извънземните герои правят проучвания на най-новите продукти на Samsung, Space Tycoon се състои от три обособени игрални зони: „Зона за копаене“ (Mining Zone) за придобиване на ресурси, „Магазин“ за закупуване на атрибути за игрите и „Лаборатория“ за производство на продуктите.

В Space Tycoon с помощта на придобитите ресурси потребителите могат да създават дизайна на различни продукти на Samsung - от Galaxy смартфони до телевизори и домашни уреди - и да закупуват или актуализират атрибути в играта. Потребителите могат да проявят креативност, като започнат с реални продукти, които да преобразят, за да ги превърнат в устройства за играта. Например сгъваемият смартфон Galaxy Z Flip може да се превърне в чанта или в скутер. А стига това да се роди във въображението на играещите, прахосмукачката Jet Bot може да се трансформира в хувърборд, а лайфстайл телевизорът The Sero може да се преобрази в едноместен хеликоптер.

В момента повече от 20 продукта на Samsung са налични в „Магазина“, където може да се сменят цветовете на закупените устройства в зависимост от нивото, което играчите са постигнали, а новите серии продукти редовно ще се обновяват.

Space Tycoon едновременно ще стартира на 14 езика, включително корейски, английски, китайски и испански. Скоро ще бъдат добавени допълнителни функционалности, с които потребителите могат да общуват помежду си, да споделят творенията си или да посещават ексклузивни виртуални партита. Освен това Samsung ще провежда специални онлайн събития през уебсайта си Samsung.com като част от кампанията #YouMake campaign, фокусирана върху оцветяване и колекциониране на продукти на Samsung.

Снимки: Samsung