Microsoft успя да стане единственият конзолен собственик, който си осигури наличието на хита на годината Playerunknown’s Battlegrounds. Ето защо бе неизбежно гигантът да заложи на доста силна маркетингова кампания в опит да накара геймърите да избършат праха от своите Xbox One конзоли и да пробват играта.
Но трябваше ли Microsoft да посегне и на потребителското творчество?
Една от скорошните реклами на шутъра, подготвени от компанията, изглежда съмнително сходно с концептуална илюстрация, дело на Reddit потребител с прякора Macsterr. Можете да видите долу двете изображения и въпреки, че текстът е променен, ядрото на идеята е изненадващо идентично в двата случая.
Съвпадението май не е съвсем случайно, тъй като лично Лари "Major Nelson" Хриб обяви, че рекламата повече няма да се използва и че компанията ще разследва случая.
PlayerUnknown’s Battlegrounds е налична в момента за Xbox One и PC.