Модерните филмови трейлъри рядко казват кой знае какво за филма и много хора се оплакват, че са просто съвкупност от срязани кадри, целящи да привлекат вниманието, но неотделящи достатъчно внимание на сюжета. Все пак обаче те могат да се използват от нещо много интересно – чрез изкуствен интелект може да се калкулира и открие типът публика, която ще гледа филма. На това разчитат и изследователи от 20th Century Fox, които са създали система за дълбоко обучение, която анализира трейлъри именно с тази цел.

Чрез обучение със стотици трейлъри на филми и информация към всеки за това, какъв тип публика го е гледала най-много, системата се е научила да прави връзка между визуалните елементи в трейлъра (цветове, лица и др.) и определена демографска група. Fox използват като основа за обучението реални филми, а в бъдеще идеята е системата да определя типа публика за предстоящи такива, за които все още има само трейлър и които ще излязат месеци след това. Методът не е без недостатъци, но пък е доста практически насочен – ще може да се определя дали конкретни блокбъстъри ще се възприемат добре от таргет аудитория по възраст, пол и други.