Кметът на Чикаго Рам Емануел оповести избора на компанията на Илон Мъск, The Boring Company, за строежа и управлението на високоскоростна транзитна линия между международното летище О‘Хеър и центъра на града. Така пътят, който обикновено е около 40 минути между двете точки, ще се изминава за 12 минути чрез електрически превозни средства, преминаващи през нови подземни тунели близнаци. Проектът изцяло ще се финансира от The Boring Company.
Целият проект вероятно ще струва под 1 милиард щатски долара, а Мъск смята да го финансира частично и чрез продажби, които ще се извършват вътре в превозните средства. В приходите на The Boring Company ще влязат и транзитните такси на системата, и парите от рекламни кампании. Проектът ще е един от централните за плана на Мъск с изграждането на подземни транзитни тунели – компанията още е в преговори и за изграждането на тестов тунел под Лос Анджелис и вече получи разрешение за старт на тунели под Вашингтон. През март Мъск каза, че ще пренасочи фокуса на The Boring Company не толкова към индивидуалните коли, преминаващи през тунелите, колкото към масовия градски транспорт като футуристични влакове за метро и други.
В проекта в Чикаго са предвидени превозващи средства, всяко от които побира по 16 пътници плюс багаж, тръгващи от О‘Хеър на всеки 30 секунди. Планът е цените за превоз да са равни или дори по-ниски от цените понастоящем за обикновения градски транспорт. Мъск иска билетите да са по 1 долар на човек; а изкопаната пръст от тунелите да се преработи и използва под формата на тухли. В Чикаго обаче няма да бъде включена свръхскоростната линия, която е предвидена за свързването на Ню Йорк и Вашингтон.