До официалния старт на шумно рекламирания looter shooter на EA/Bioware остава по-малко от седмица и в интернет започнаха да се появяват първите преки, нередактирани впечатления от играта.
Оценките (вероятно за голямо разочарование на ЕА) са, меко казано, смесени.
Destructoid например се изказват позитивно, но предпазливо, като казват, че „играта притежава всичко необходимо, за да се хареса на феновете на жанра“.
GameSpot са една идея по-сурови в оценката си и твърдят, че след няколко десетки часа игра Anthem не е успяла да задържи интереса им.
Kotaku намират странно противоречие в част от дизайнерските решения и твърдят, че в битките всеки е по-скоро „сам за себе си“, което е необяснимо за заглавие, твърдящо, че е кооперативен екшън.
PC Gamer пък като цяло хвалят играта, но не са очаровани от т.нар. story (сюжетен) елемент, който според тях се натрапва на геймърите (за разлика от соловата кампания в Destiny 2 например). Колегата там директно казва Fort Tarsis sucks и негодува, че на неравни интервали от време Anthem го принуждава да обикаля (при това болезнено бавно) из т.нар. централен хъб (въпросния Fort Tarsis) и да се занимава с безинтересни NPC-та и посредствени куестове.
Всичко това, разбира се, са много ранни, първи впечатления от Anthem, а не окончателни ревюта. Именно поради тази причина нито един от цитираните текстове не поставя оценка на играта. Всъщност за заглавие от този жанр поставянето на оценка изисква значително повече часове игра, и то най-вече в т.нар. endgame, т.е. порцията от Anthem, в която основната кампания е зад гърба ви, а героят ви е достигнал така наречения левъл кап (максимално ниво).