В края на март видяхме първата реклама на новия HTC One. В нея участие взе Гари Олдман, който подкани потребителите да прочетат в интернет за флагмана. Въпреки че беше приятно да видим Олдман, възникна въпрос – къде е рекламното лице на компанията? Разбира се, говорим за Робърт Дауни-джуниър, който беше звездата от летните кампании на HTC. Притесненията за лисата му са били неоснователни, тъй като в новата реклама той споделя малко повече за M8.

 

Подобно на клипа с Гари Олдман и този с Робърт Дауни-джуниър е по-сдържан – нищо общо с рекламната кампания от миналата година. Актьорът спокойно обяснява за постиженията на HTC One, включително и наградата му от MWC 2014. Той завършва с изявлението, че миналогодишният флагман вече не е номер едно сред смартфоните, тъй като HTC пусна новия модел. Вижте клипа и споделете – смятате ли, че този тип сдържани реклами биха донесли по-голям успех на компанията?

 

Какво могат да научат останалите Android OEM производители от HTC

 

Тагове: