Google обяви новата си функция, наречена Purchases on Google, която ще улесни потребителите, когато искат да купуват продукти директно от мобилните реклами при търсене. Новата функция е в процес на разработка от май тази година, съобщава The Wall Street Journal.

За потребителите това ще означава, че ​​ще виждат бутона buy в някои от промотираните мобилни резултати от търсенето. Те ще бъдат препратени към страница, където ще могат да закупят рекламирания продукт.

За да е ясно, търговците все още ще обработват действителната покупка на продукта, въпреки че страниците ще бъдат хоствани от Google. Компанията подчертава, че тя се опитва да намали проблемите при мобилните покупки, без да се намесва в отношенията между търговците и потребителите. Ето защо страницата за покупки, към която ще се пренасочват потребителите, ще съдържа марката на търговеца, а ако продуктът не е точно това, което купувачът търси, той ще може да потърси друг продукт.

На пресконференция в Ню Йорк Google заяви, че ще тества тази функция с "една дузина" търговци на дребно през следващите няколко седмици, с планове да я направи по-широко достъпна за рекламодателите в Съединените щати.

Можете да се запознаете подробно с функцията Purchases on Google от тук.

Прочетете още: Google Eddystone - платформа за предоставяне на навременна контекстуална информация за смартфони

Тагове: