Преди първоначалното публично предлагане на компанията Xiaomi разкри, че доставките на смартфони са се увеличили значително през първото тримесечие на 2018 г., въпреки че все още не е успяла да реализира печалба.

Китайската марка не споменава никакви точни цифри на доставките, но потвърди, че през първите три месеца на годината е отчела екстремен ръст от 88 процента. Въпреки липсата на официални данни обаче Counterpoint Research наскоро оцени пратените по магазините смартфони на 28.1 милиона през първото тримесечие, като Xiaomi има световен пазарен дял от 8 процента.

Това, заедно с различните други отделения на компанията позволява приходи от 5.3 милиарда долара през този период, въпреки че малките маржове на Xiaomi и различни еднократни разходи в крайна сметка доведоха до загуба от 1.09 милиарда щатски долара за тримесечието.

Разбивайки финансовите резултати на компанията, беше разкрито, че за разлика от ръста, наблюдаван при смартфон бизнеса, продажбите на мобилни устройства са само 67.5 процента от приходите през периода. За сравнение тази цифра се е понижила над 70 процента през 2017 г. Отделно, което със сигурност ще се хареса на потенциалните инвеститори преди IPO-то на марката, Xiaomi разкри, че нейните онлайн услуги и интелигентни домашни продукти са допринесли за близо 32 процента приходите, нагоре от 29 процента през 2017 г.

С напредването си Xiaomi възнамерява да използва до 40 процента от парите, набрани чрез IPO, за да влезе или засили позиционирането на марката в Европа и Югоизточна Азия с огромен фокус върху смартфоните си. За съжаление, когато става въпрос за САЩ, компанията не успя да разкрие подробности. Независимо от това тя заяви, че ще се насочи сериозно към местните оператори, за да си гарантира силно присъствие при влизането на пазара.

А какво се случи с компанията през последните години, прочетете тук.

Тагове: