Изминалата 2015 г. беше първата, в която продажбите на стари музикални албуми са надминали тези на новите. За стари или каталожни албуми се приемат всички, които са излезли преди повече от 18 месеца. Същата тенденция се наблюдава и при стрийминга на музика, където новите заглавия представляват едва 30% от слушаната музика. Популяризирането на стрийминг услугите на музика доведе до неизбежен спад в продажбите на музика на физически носител, но дори тук старите албуми се представят по-добре. През 2015 г. продажбите на новопубликувани албуми са спаднали с 14%, докато тези на по-стари музикални творби спадат само с 2%.
Продажбите на винилови плочи също са част от причината – през изминалата година са продадени 12 милиона от тях, като три от петте най-популярни албума не са нови.
Знаете ли, че 70% от интернет трафика е за стрийминг на музика и видео?