
Тайният агент Джеймс Бонд е най-известен със своя пистолет Walter PPK, но ако търсите неговото характерно оръжие в Amazon, няма да го видите. Prime Video е направила промени в плакатите си и мястото, където Бонд първоначално държеше пистолет, е премахнато. На всичкото отгоре компанията изглежда е направила това с помощта на Photoshop, и това си личи.
Новите плакати на Джеймс Бонд, обработени с Photoshop, нямат много общо с поредицата. Вместо емблематичния Агент 007, тези плакати приличат на реклама на дрехи за услугата за пазаруване на Amazon. Те не разкриват нищо за филмите, което ги прави странен избор за промоция.
Макар пистолетите вече да са забранени за Amazon Prime Video и плакатите с Джеймс Бонд, това също буди опасения, тъй като Prime Video вече притежава правата върху бъдещите филми за Джеймс Бонд. Това прави феновете още по-разтревожени относно поредицата
Ето един поглед върху новите плакати с Джеймс Бонд:
Промененото изображение за A View to a Kill разширява ръцете на Роджър Мур в ролята на Бонд извън рамката. Той прилича на еластичен комикс герой като Plastic Man или Mr. Fantastic от Fantastic Four.
Оръжията са част от образа на Бонд още от филма Dr. No от 1962 г. Логото на 007 превърна цифрата 7 в пистолет. Вариация на това лого беше използвана дори за реклама на риалити шоуто 007: Road to a Million, излъчвано именно по Amazon Prime.
Тази промяна идва малко след като Amazon MGM Studios обяви на 20 февруари 2025 г., че е придобила пълен творчески контрол над франчайза на Джеймс Бонд от Eon Productions. Това означава, че No Time to Die ще бъде последният филм, продуциран под ръководството на Алберт Р. Броколи, Майкъл Г. Уилсън или Барбара Броколи.
Снимка: Unsplash