На гражданите в Half-Life 2 не им е никак лесно. Не само че са принудени да живеят под строгия контрол на мултивселенска империя, наречена Combine, но и през последните 5 години NPC-тата не можеха да мигат заради странен бъг в кода на играта.
Според RockPaperShotgun проблемът се е появил през 2014, когато Valve мести играта в новата си SteamPipe система. Един фен дори намира старо копие за Xbox 360 на Half-Life 2: The Orange Box, за да докаже, че NPC-тата наистина би трябвало да мигат. Благодарение на patch, в чието описание се споменава Fixed NPCs not blinking, проблемът вече не съществува.
5 години са много време за вселената на Half-Life. През 2014 още имаше сериозни надежди, че ще видим трета игра от поредицата. В днешни дни Half-Life 3 изглежда само като жестока шега, дори оптимистичната фен страница, която следи всичко около франчайза, не е била активна вече почти година.
След оправянето на проблема с мигането вече поне може да се наслаждаваме на Half-Life 2 така, както създателите са я замислили. Без да ни гледат очите на дузина немигащи люде.
Вижте още: Франция иска Steam игрите да се препродават, Valve - не