След генериране на интерес в продължение на години изглежда, че реалността най-сетне ще застигне Magic Leap. Любимият на Силициевата долина стартъп за добавена реалност е продал едва 6000 бройки от своя шлем Magic Leap One Creator Edition за първите шест месеца от дебюта му.

Освен че 6000 е скромно число по всяка статистика, нещата се влошават заради първоначалните прогнози на Magic Leap. Компанията първоначално се надяваше, че за първата година на пазара ще продаде „поне“ един милион бройки, а след това намали целта до по-реалистичните 100 000. Продажбите на джаджата обаче са толкова лоши, че наскоро компанията започна да раздава безплатни бройки на своите служители. Освен това Magic Leap е уволнила десетки и е въвела ограничение за командировките.

Бъдещето пред Magic Leap изглежда доста мрачно, след като няколко известни фигури, включително Сундар Пичай, напуснаха нейния борд на директорите. Финансовите запаси на компанията също се изчерпват бързо, след като през 2018 г. тя харчеше по около 50 милиона долара на месец.

С това Magic Leap се присъединява към поредица от малки и големи AR и VR компании, които напоследък имат сериозни проблеми.

Виж още: Превъзходството на Google – защо е още твърде рано да си говорим за квантови компютри?

Тагове: