Ако си мислите, че почти не остана място, в което да не е интегрирана реклама - сте най-вероятно прави. SMS-ите за двустепенна верификация би трябвало да са изключително защитени и персонални. Но в интернет се завъртяха сигнали, че дори в тези съобщения вече е подпъхната реклама. Най-голям отзвук получи постът на потребителя Chris Lacy, който сподели подобен скрийншот в Twitter. 

 

Името на оператора е скрито, но Chris Lacy потвърди, че Google са информирани за ситуацията и работят по случая. Ироничното е, че рекламата е за VPN услуги, които би трябвало да предпазват поверителността на потребителите. Това не е първият случай с прекалена монетизация на услугите: всички помним рекламирания от Facebook privacy protecting VPN, който шпионираше потребителите, както и решението на Twitter да използва за маркетингови цели базата с данни на потребители, използващи двустепенна верификация. Това, което се пропуска в уравнението, е, че всички ние ставаме все по-бдителни към тези детайли и затваряйки кръга, изказваме своето явно недоволство посредством същите социални мрежи.  

Снимки: Unsplash/Chris Lacy/Twitter

Виж още: EA плаче: хакери откраднаха сорс кода на FIFA 21