Netflix вече не иска да споделяте вашите мнения за телевизионни предавания или филми с останалия свят.

Стрийминг гигантът постепенно прекратява подадените от потребителите рецензии през следващите два месеца. Netflix ще престане да приема потребителски отзиви от 30 юли, а след това до средата на август ще изтрие всички отзиви, които клиентите са написали.

Според Netflix с течение на времето се наблюдава спад в използването на потребителски ревюта, които са достъпни само на официалния уеб сайт чрез компютри. Но някои заглавия са събрали сериозна обратна връзка: популярна оригинална серия "Stranger Things" например в момента има 3897 отзива на сайта на Netflix в САЩ.

Може би решението на Netflix има съвсем логична причина: рецензиите не накарат хората да гледат повече съдържание на услугата. Отрицателните отзиви изглежда не са полезни за бизнеса - особено, когато Netflix увеличава разходите си за оригиналното съдържание.

Функцията за отзиви на Netflix позволява на зрителите да оценят телевизионно предаване или филм с помощта на петзвездна скала. Прегледите трябва да са с поне 80 знака, но не повече от 1999 символа.

Изключването на потребителските отзиви от Netflix идва малко повече от година, след като компанията премахна дългогодишната петстепенна рейтингова система за препоръки за съдържание. Сега потребителите оценяват заглавията с палец нагоре или надолу, а Netflix показва персонализиран процент за заглавия въз основа на изчисляването на това какъв вид телевизионни предавания и филми ще се наслаждавате.

Според Netflix оценките, базирани на "жеста с палец", предоставят по-точни препоръки и са по-лесни за разбиране от хората, отколкото петзвездната скала. Компанията казва, че при тестването е наблюдавано увеличение с 200 процента на рейтингите от потребители с палец-нагоре / палец-надолу.

Други услуги с цифрово съдържание - включително iTunes и Amazon - продължават да показват списък с потребителски рецензии. Миналата година IMDb, собственост на Amazon, затвори форумите за потребителите, защото, според тях те вече "не предлагат положителен и полезен опит" за повечето потребители.

Тагове:
Още от Play