PewDiePie и неговите поддръжници се борят отчаяно да го задържат на първо място в класацията на YouTube потребители с най-много абонати. Последните седмици петгодишното царуване на PewDiePie като потребителя с най-много абонати в платформата бе сериозно заплашено от индийския развлекателен конгломерат T-Series, чийто YouTube Канал излъчва музикални клипове. В неделя индийците бяха на по-малко от 50 000 абонати от задминаването на PewDiePie.
Тогава обаче шведът получи неочаквана подкрепа от друг популярен потребител с прякор Markiplier, който в стрийм на живо призова своите 22 милиона абонати да се абонират и за PewDiePie. Със закачлив тон той пусна видео, наречено I Literally Won’t Shut Up Until You Subscribe To PewDiePie, и това даде незабавен ефект. В понеделник сутринта каналът на PewDiePie вече имаше 73.6 милиона абонати, докато този на T-Series засега е със 73.3.
Призивът на Markiplier на практика гласи, че не трябва да допускаме голяма корпорация да измести създател на оригинално съдържание като PewDiePiе, който олицетворява независимия дух на платформата.
Кампанията на поддръжниците на PewDiePie продължава, включително с физически рекламни брошури в Индия и ще бъде интересно да видим дали любимецът им ще удържи на натиска.