Най-новото предложение на Cinemark за обещава да направи войната... вкусна. Новият пакет пуканки на веригата американски кина не само е оформена като римския Колизеум, но и възпроизвежда сладникава гладиаторска битка с добавена реалност, когато насочите смартфона си към QR кода на дъното. „Маслото“ върху пуканките е слоганът на Cinemark, който твърди, че „можете да ядете война“.

Всъщност цялото рекламно описание е брилянтно кичозно: „Всяко зрънце сила, всеки грам чест е за славата на Рим. Докато се наслаждавате на тази гладиаторска арена, можете... да ядете война. Хапнете пуканките и отприщете битката в себе си. Ще се забавлявате“.

Това е най-новата нестандартна филмова идея с пуканки, след като се появиха филмите Dune и Deadpool. Виждали сме и такива за Ghostbusters: Frozen Empire, Beetlejuice и други, които се опитаха да уловят същия дух.

Разбира се, AR анимацията на двама борещи се гладиатори напомня на кадър от доста стара PlayStation 2 игра. Все пак нито пакетите за Dune, нито тези за Deadpool могат да се похвалят с интерактивни функции, така че версията за „Гладиатор 2“ ги превъзхожда по този показател - и това е интелигентен начин да се привлече технологичната преса, която да коментира и съответно рекламира начинанието.

Пакетът на Cinemark също така е автентично оформен като кофа за пуканки под формата на Колизеума. Същото не може да се каже за кофата с формата на пясъчен червей на Dune или кофата с главата на Върколака от промоцията на Deadpool (режисьорът на Dune Денис Вилньов нарече последната „ужасяваща“ и е прав).

Самият филм тръгва по кината на 22 ноември.

Снимка: Unsplash/Cinemark

Виж още: Продуцентът на Blade Runner 2049 съди Warner Bros. и Мъск за открадната визия при анонса на новата кола на Tesla

 

Още от Play