Услугите за стриймнг на видео инвестират сериозно в технология, която подобрява възможността им да правят индивидуални препоръки на потребителите относно това, какво да гледат.
Според ново проучване на UserTesting обаче изглежда, че същите тези потребители не гледат кой знае колко препоръчано съдържание. Всъщност едва 29 процента от участниците в проучването казват, че реално гледат нещо, което тяхната платформа е препоръчала. Процентът е особено нисък сред клиентите на НВО Now, където едва 6 процента гледат препоръчаното съдържание. Това вероятно е така, защото те имат проблем изобщо да го открият.
Услугата получи ниския резултат от 16.8 пункта на потребителско удовлетворение; това е много по-ниско от резултата на конкуренти като Netflix, Amazon Prime Video, Hulu и YouTube TV, всички от които имат над 80 пункта. Липсата на персонализирани и лесни за откриване препоръки влияе на крайния резултат на НВО Now, който се определя още от фактори, като наличие на съдържание, лесно откриване на епизоди, технически проблеми със стрийминга и др.
На другия полюс е Netflix, чиито 89.5 пункта го правят най-високо оценената стрийминг услуга в категории, като релевантни препоръки, бързина и интуитивност.