Google има огромен брой потребителски и бизнес предложения, вариращи от Search до Android и хардуер Pixel, но нито един от тях не е най-бързорастящият продукт на компанията в момента. Според Business Insider тази чест се пада на един малко вероятен кандидат - YouTube TV.

Изданието твърди, че информацията му идва директно от Google. По-конкретно, тя е получена от вътрешен инструмент на Google, наречен Magic Eye, който проследява показателите за растеж на компанията.

Според данните на Magic Eye, с които Insider разполага, YouTube TV е отбелязал 48% ръст между октомври 2022 г. и октомври 2023 г., което го прави най-бързорастящият продукт на Google през изминалата година.

Съобщава се също, че услугата е отбелязала най-високия процент на ангажираност и задържане на потребителите от всички продукти на Google. 52% от потребителите на YouTube TV са били "чести", а само 8% от акаунтите са били прекратени през изминалата година.

YouTube TV стартира през 2017 г. и позволява на потребителите да предават на живо и на място спортни събития, новини и предавания от над 100 канала. По-рано тази година Google повиши цените на абонамента за YouTube TV от 65 на 73 долара на месец. Изглежда, че Google наистина се възползва от този 48% ръст на годишна база.

Компанията настоява за повече приходи от YouTube като цяло. Последната глобална забрана на YouTube за блокиране на реклами е само един от начините, по които Google се стреми да увеличи и без това растящите приходи на стрийминг платформата, която през последното тримесечие отбеляза 12.5% увеличение на приходите от реклами на годишна база.

Вътрешните данни на Google показват още, че телевизорите и таблетите са най-бързорастящите платформи за YouTube. Продавачите на реклами в компанията агресивно настояват рекламодателите да изразходват повече от своите бюджети в YouTube. Вътрешно проучване на Google от 2021 г. също показва, че времето за гледане на YouTube се увеличава значително след възприемането на таблетите на пазара. Може би това е една от причините, поради които Google представи таблета Pixel.

Снимка: Unsplash

Виж още: Планът на YouTube се оказа неуспешен, защото хората просто търсят по-добри начини да блокират реклами

 

Тагове: