Spotify току-що обяви нова функционалност на своето музикално приложение, наречена Spotlight. Както подсказва името, новата функция добавя някои визуални ефекти към разнообразното съдържание, което услугата предоставя на клиентите.
Spotlight и неговите визуални ефекти трябва да допълват музикалното преживяване, което потребителите получават от подкасти, аудиокниги, новини, както и друго аудио съдържание на платформата Spotify.
При старта си Spotlight ще предложи съдържание от различни партньори на Spotify като BuzzFeed News, Cheddar, Crooked Media, Lenny Letter, Gimles Media, Genius, The Minefield Girl, Refinery29 и Uninterrupted.
Освен това Spotlight ще включва съдържание от някои от оригиналните поредици на Spotify като RISE, Secret Genius, Spotify Singles и Viva Latino. Според Spotify нови поредици ще бъдат пускани през целия месец февруари.
За съжаление засега Spotlight ще бъде достъпна само в САЩ, но от Spotify уверяват, че новата функция ще бъде пусната в други държави в близко бъдеще.
Коментари (0)