В днешния свят на модерен социален маркетинг традиционните рекламни концепции са направо притиснати в ъгъла. Intel обаче не устояха на изкушението и решиха да използват имено тях. За новата си рекламна кампания те наеха актьора Джъстин Лонг, когото въпреки филмографията в IMDB ще помним като Mac Guy от Apple рекламите между 2006 и 2010 година.

Тогава Лонг се изправяше срещу американския писател и актьор Джон Ходжман, който от своя страна пък олицетворяваше другата страна на монетата - PC. Всичко изглеждаше като добре забравен подход, който да украсява страниците на учебниците по маркетинг, докато през 2020 Apple не решиха да върнат “обратно в играта” Ходжман по време на представянето на новите си продукти, сред които беше и произведеният от тях процесор M1. 

Ето как Intel почувстваха, че трябва да отговорят на предизвикателството, и го направиха по най-подходящия начин - като наеха Джъстин Лонг, който се появява отново на бял фон и уж сравнява няколко лаптопа.

Разбира се, в ръцете му попада и един Mac, който е станал “по-сив и по-сив”. Лонг не спестява и критиките, че за да бъдат използвани пълноценно продуктите на Apple, потребителите трябва да си купят и таблет, и стилус, и клавиатура - списъкът продължава. А и освен това - “никой не играе на Mac”. Както и да го погледнем - това си е една маркетингова заигравка, която с плавни стъпки върви към битка.  

Снимки: Unsplash

Виж още: Новият шеф на Intel: Не може Apple да прави по-добри чипове от нас