Кога за последно гледахте телевизия?

През юли 2023 г. традиционната телевизионна аудитория за първи път спада под 50%, тъй като стриймингът достига исторически връх.

Както съобщава The Hollywood Reporter, компанията за телевизионни измервания Nielsen е разкрила, че на излъчващите мрежи се падат едва 20% от общата зрителска аудитория, докато кабелните мрежи са отбелязали 29.6%, което означава, че телевизията е достигнала общ резултат от 49.6%.

Стриймингът не изпревари традиционната телевизия, но постигна нов исторически връх от 38.7% от цялото използване на телевизията, като видеоигрите и физическите носители заеха последните 11.6% в категорията "друго използване". Стриймингът, който включва Netflix, Disney+, Prime Video и т.н., разбира се, е във възход, като от май насам всеки месец чупи собствените си рекорди.

YouTube е начело с 9.2% от общото използване, следван от Netflix с 8.5%, Hulu с 3.6%, Prime Video с 3.4% и Disney+ с 2%. Следват ги Max, Tubi, Peacock, Roku Channel, Paramount+ и Pluto TV.

Традиционната телевизия естествено отстъпва на фона на възхода на стрийминга. През юли се отбелязва ново най-ниско ниво както за категориите на телевизионните мрежи, така и за кабелните мрежи, откакто Nielsen започна да проследява данните през юни 2021 г. През този начален месец традиционната телевизия е била на 63.6% от общото потребление в сравнение с 49.6%, на които е сега.

Снимка: Unsplash

Виж още: Защо всички гледаме филмите със субтитри? 

 

Още от Social