По традиция всяка година седмицата преди Коледа бележи най-висок брой активирани нови мобилни устройства и инсталирани приложения. Тази година Ханука също помогна, но резултатът е същият - Apple доминира.
Почти половината нови активирани устройства (44 процента) около Коледа са произведени от Apple. Едно на всеки пет (21 процента) е с произход Samsung, показват данните на статистическата компания Flurry.
На всички останали производители се падат скромни едноцифрени дялове под 5 процента. На трето място се нарежда Huawei с 3 процента, следват LG, Amazon и Motorola. Microsoft пък изобщо не намира място в подреждането, тъй като делът е съвсем незначителен, пише Venture Beat.
Данните на Flurry са за глобален мащаб. Притежаваната от Yahoo платформа отчита над 800 000 приложения на над 2 милиарда устройства.
Виж още: HTC, Asus и Acer няма да оправдаят заложените продажбени цели за 2016