Един от най-големите пернати динозаври откриха в Северна Америка. Този новооткрит вид динозавър е толкова огромен и е изглеждал толкова чудовищно според възстановките, че учените го наричат „птицата от ада“. Създанието е с дължина 3 метра, тежало е около 225 килограма и е ходело на два крака, като не са му липсвали и оперение, и криле. Птицоподобното чудовище е едно от най-големите откривани някога. То е ходело на два крака, не е можело да лети, а на края на крилете си е имало нокти.

Ръководителят на екипа учени, изследващи скелета на новооткрития динозавър, Мат Ламана (палеонтолог от университета в Питсбърг) твърди, че това същество едновременно е и не е птица. Добре запазеният скелет сочи, че динозавърът се е хранел разнообразно, както с месо (дребни животни), така и с растения. Името, дадено на новият вид праисторическо същество е Anzu wyliei, или вид овираптозавър (динозаври с оперение). Той е живял преди около 66 милиона години в района на Северна Дакота, най-вероятно обитавайки същата територия като тиранозавър рекс и трицераптор.

Интересното е, че скелетът е запазен в почти идеално състояние от главата до краката. От видовете гигантски пернати динозаври, това е първият, открит в толкова добро състояние. Toва позволява и перфектната възстановка на начина, по който е изглеждал и която можете да видите на снимките в галерията.