Група палеонтолози от САЩ под ръководството на Линдзи Зано от Музея за естествена история на Северна Каролина са описали външния вид на най-страшния хищник преди появата на динозаврите.

Вкаменелостите, които са открити в Северна Каролина, показват, че този хищник външно прилича на крокодилите, но за разлика от тях се е придвижвал изправен на два крака. Учените са нарекли своята находка Carnufex carolinensis, като размерите на древния крокодил са достигали до 3 метра, а черепът им е бил с дължина 50 см. Според учените няма спор, че това животно е било най-страшният хищник на територията на екваториалните части на тогавашния континент Пангея. Суперкрокодилът е живял преди около 231 милиона години в периода триас, като се е появил в по-ранния пермски период, което е преди появата на динозаврите.

Откритието на Carnufex carolinensis ще помогне за разгадаването на това, как и защо голямата част от фауната през триаския период е измряла, разкривайки по този начин пътя на тогавашните относително дребни динозаври, както ще помогне и за разкриването на развитието на ранните родственици на крокодилите.