През третото тримесечие на 2011 г. Samsung има 15.5% дял от пазар на монитори в света. Според IDC продажбите на Samsung се увеличават с повече от 10% през третото тримесечие, като продажбите възлизат на повече от 3.49 милиона LED монитори. Което само по себе си означава, че един на всеки четири продадени монитора по света е Samsung.

Марката представи няколко серии монитори от началото на годината, които се характеризираха с разнообразните си характеристики и висококачествена работа. Те обхващат разнородни продукти от Full HD 3D монитори до Central Station (Hub Monitor) монитори – които позволяват на потребителите да свържат периферни устройства и LAN кабел директно в монитора, без да е необходимо компютър – както и професионални монитори с широк ъгъл на видимост, които включват PLS (plane to line switching) панел.

Четири модела монитори на Samsung спечелиха Innovation Awards на CES 2012, най-големия световен форум за потребителска електроника, като получиха многобройни похвали от специализираните медии. CNET, една от най-престижните медии в САЩ и по света, ласкаво отбеляза, че мониторите на Samsung „винаги успяват да развълнуват потребителите с качество на работа и уникални характеристики”. PC Pro, великобританска ИТ медия, изказа похвала за това, че „Samsung SA850 се отличава с изключителни широк ъгъл на видимост, предлагайки висока резолюция и в двете измерения”.

Тагове: