Все повече и повече автопроизводители започват да предлагат услуги за абониране. С тях можете винаги да карате последния модел от любимата си марка, без да мислите за всички отговорности на притежаването на автомобил. Целта е да бъдат предлагани ефективни и качествени услуги на клиентите. Абонаментите могат да бъдат както за няколко месеца, така и за няколко години.

Съвсем скоро още две от водещите компании в индустрията обявиха, че ще предлагат абонаменти за колите си. След Volvo, Ford, Porsche и Cadillac сега в инициативата се включват Lexus и BMW. Иновативният начин да карате мечтаното возило няма да бъде подминат от никой производител, който иска да предлага конкурентни услуги. Голямото търсене налага вече да съществуват и отделни компании като Drover и Fair, които предлагат услуги за абониране на различни марки и модели автомобили.

Луксозното подразделение на Toyota ще предлага първо последния си модел UX, преди да включи цялата си гама в офертите. BMW ще започне да внедрява услугите за абониране първо чрез местен дилър в Тенеси, САЩ. Очакваме постепенно предложенията да са налични в цял свят. Предстои да бъдат обявени пълните условия за наемане на автомобил.

Тагове: