GameInformer продължават да подгряват световната, гейм публика за предстоящата премиера на (както се очертава) доста противоречивото продължение за култовият RPG хит на Bioware. 

Сайта на списанието публикува доста интересен материал в който се обобщават десетте ключови различия между Origins и задаващият се Dragon Age II. Сред най-важните новости са драстично променената бойна система, превръщаща играта по-скоро в екшън, отколкото в тактическо RPG, по-силно специализираните класове, подобренията в управлението на инвентара и премахването на уменията.

Текста също така акцентира върху факта, че декора на играта е по-ограничен отколкото този в Origins. Тъй като Dragon Age II проследява пътя на основният герой – Хоук, действието в играта ще се развива основно в Къркуол и околностите му – нищо общо със събитията в предходната част, които ни отведоха до четирите посоки на Ферелдън.

Dragon Age II ще предложи и по-различен от обичайният на BioWare подход към историята. Начина по който е поднесена тя е продължението е малко по-различен от обичайният за студиото линеен подход. Промени има и във взаимоотношенията между главният герой и неговите спътници – например в Dragon Age II ще можете да изпълнявате всеки персонален куест, независимо от това дали свързаният с него придружител ви харесва или не.

Различна е и системата за водене на разговори в играта – динамиката на диалога вече е по-близка до тази в Mass Effect. Освен това връзката с оригинала и събитията случили се в него е съвсем бегла – Dragon Age II разказва различна история, по различен начин и за различен герой.

На финала – очевидно играта ще е по-къса от Origins, но не прекалено. Общото игрално време (включващо и изпълнение на всички съб-куестове) се „оценява” на около 40 часа – все пак драстично по-малко от близо стоте игрални часа, които осигуряваше първият Dragon Age.

Тагове: