Нов доклад на маркетинговата компания SuperData разкрива, че четири от всеки пет похарчени долара за дигитален гейминг отива в т.нар. Free-Тo-Рlay заглавия. 74 процента от тези пари пък се харчат в мобилни игри. Без изненада, Fortnite e най-печелившото заглавие за 2019 г., генерирайки общо 1.8 милиарда долара през изминалата година.

При платените заглавия най-много пари е генерирла FIFA 19, следвана от Call of Duty: Modern Warfare и GTA V; FIFA 20 пък е на четвърто място.

Като цяло гейм индустрията се оценява на 120 милиарда долара. От тях 64.4 милиарда се падат на мобилните игри, а 29.6 милиарда – на РС игрите. Конзолните игри са генерирали приходи в размер на 15.4 милиарда долара, а на категориите „добавена и виртуална реалност“ и „геймърско видеосъдържание“ се падат по 6.5 милиарда долара.

Въпреки многото похарчени финикийски знаци 2019 г. е имала по-малко големи хитове от 2018 г., твърди SuperData. Компанията обаче прогнозира силна 2020 г. благодарение на очаквани заглавия като Cyberpunk 2077 и The Last of Us: Part II.

Виж още: Най-добрите игри за 2019 година

Тагове:
Още от Play