Blizzard е изгубил нови два милиона играчи във всичките си игри. Последните финансови резултати на империята Activision Blizzard разкриват, че за първото тримесечие на 2021 г. Blizzard има 27 милиона активни месечни потребители. Това е спад с два милиона души спрямо аудиторията на Blizzard от предното тримесечие. Всъщност само за три години Blizzard е изгубил почти 29 процента от общия си брой активни потребители.

Подобни резултати не звучат добре за Blizzard, като се има предвид, че компанията не е пуснала нова игра, откакто Overwatch излезе през май 2016 г. Оттогава World of Warcraft имаше няколко експанжъна, но МОВА-та Heroes of the Storm се провали, а интересът към стратегията Starcraft 2 и екшън ролевата игра Diablo 3 намалява значително.

Извън гейминга Blizzard имаше трудни последни години в делови план. Съоснователят на компанията Майк Морхайм напусна през октомври 2018 г., а същото направиха главният дизайнер на Overwatch Джеф Каплан и голяма част от оригиналния екип на Hearthstone.

Независимо от това перспективите пред Blizzard не са лоши. За Q1 компанията отчита приходи от 483 милиона долара, което е увеличение на годишна база със 7 процента. Най-новият експанжън на Hearthstone излезе на 30 март, а в близко и средно бъдеще очакваме римейк на Diablo 2 Resurrected, мобилната Diablo Immortal и новия Diablo 4 и Overwatch 2.

Снимка: MP1st

Виж още: Cross-Play заглавия, които може да играете с приятели на всякакви платформи