Новите персонажи в Genshin Impact са в сърцето на геймплея на тази китайска игра. Всеки от персонажите е красиво нарисуван, професионално озвучен и има специфични куестове за своята история. В известен смисъл Genshin Impact прилича малко на Pokémon, само дето вместо джобни чудовища колекционирате в отбора аниме герои. Освен това персонажите в Genshin Impact помагат на играта да изкарва невероятни пари.
Според анализ на маркетинговата компания Sensor Tower всеки път, когато в света на Genshin Impact се появи нов герой, геймърите колективно похарчват над 20 милиона долара само за първия ден, за да поиграят с него. В резултат Genshin Impact вече изкара над 1 милиард долара само за шест месеца и в тази сума не влизат приходите от РС и конзолните версии. Това прави Genshin Impact най-комерсиалната игра в историята – за сравнение на мобилната версия на Fortnite бяха необходими две години, за да премине прага от 1 милиард долара.
Именно постоянното добавяне на нови персонажи е в основата на скока в приходите, като двата най-популярни герои – Zhongli и Xiao – са донесли съответно 15.5 и 15.1 милиона долара само в първия ден на своя дебют.
Разбира се, сериозните геймъри добре осъзнават хазартния характер на Genshin Impact, но успехът на играта за пореден път доказва колко наивни геймъри има.
Снимка: miHoYo
Виж още: Diablo 2 Resurrected ще ползва уникалните характеристики на PS5 контролера