Кой би предположил, че 16 години след излизането й Blizzard още ще смята Diablo II за достойна за пачване. През 2011 г. излезе последното подобрение на играта, пач 1.13d, което подобри интеграцията в Battle.net и премахна няколко бъга. Вчерашният пач 1.14 е в пъти по-важен от това. Официалният пост във форума на компанията гласи:
"Този ъпдейт се фокусира върху системните проблеми, появяващи се при използване на модерна операционна система. В този ред на мисли ще можете най-накрая да се отървете от старите Mac PowerPC-та. Включен в ъпдейта е лъскав нов инсталатор за OSX.
Също така започваме работа по подобряване на възможностите ни за засичане на чийтове и предпазване от хакове. Има още много работа да свършим, но правим подобрения всеки ден.
Все още съществува голяма световна Diablo II общност и ви благодарим, че продължавате да играете и убивате с нас. Това приключение започва с възможността Diablo II да работи на модерни платформи, но не приключва там. Ще се видим в Sanctuary, пътешественици!"
Съвместимост с модерните системи наистина е добра новина и ще премахне нуждата от постоянни ръчни настройки на играта, за да върви без проблем. Последната част от съобщението обаче сигнализира за един процес от по-високо ниво, за който много хора подозират от известно време. През ноември миналата година от Blizzard пуснаха обява за наемането на Senior Software Engineer, Classic Games. Тогава за първи път се появиха спекулации, че Blizzard започват активна работа по ремастъри (техническо подобряване) на класическите си игри Diablo II, WarCraft 3 и Starcraft. Пач 1.14 и съобщението към него е доказателство именно за това - отдадеността на Blizzard да прехвърлят любимите ни класики в модерните времена.