Titan е име, което феновете на Blizzard споменават със същото очакване и мистерия, с които феновете на Valve говорят за Half-life 3. За съжаление работата по митичния наследник на Warcraft е преустановена.

Майк Морхайм, един от основателите и главен изпълнителен директор на Blizzard, споделя пред Polygon, че играта е имала интересна концепция и дълго студиото е вярвало, че работи по нещо голямо. Години по-късно обаче Titan не носи обаянието, което сме свикнали да усещаме в игрите на Blizzard:

"Отдръпнахме се и осъзнахме, че имаше някои готини неща. Имаше потенциал като голяма идея, но не се получи добре като реализация. В името на високото качество и чистото майсторство, на които винаги държим, трябваше да вземем това трудно решение."

Морхайм твърди, че част от причината са по-малките, но особено успешни заглавия като Hearthstone.

Още от Play