Въпреки че в последно време сякаш не се коментира толкова, марката Call of Duty продължава да бъде комерсиален титан. По данни на Activision през последната година нейният общ оборот е бил 3 милиарда долара – сума, в която влизат продажбите на игри, допълнително съдържание, аксесоари и всичко останало около играта.
Нещо повече, скокът в приходите е с цели 80 процента спрямо 2019 г. Над 200 милиона души са играли Call of Duty игри 2020. Техният брой е разпределен между РС и конзоли и означава, че серията Call of Duty през 2020 г. е отговорна за най-големия брой играчи на дадена марка в дена година.
„Инерцията в екосистемата на Call of Duty започна oт миналата година с Call of Duty Mobile и продължи през безплатната Warzone и следпремиерната поддръжка на Call of Duty Black Ops – Cold War“, казва вицепрезидентът на компанията Байрън Бийд. Той също така обещава, че през 2021 отново ще видим огромно количество безплатно и допълнително съдържание, както и много специални мултиплейър събития.
Истината е, че новата Call of Duty Black Ops – Cold War, не се радва на добър прием, но продължаващата популярност на Warzone и предстоящата интеграция на двете игри този месец показват, че поредицата е все така силна.
Снимка: Activision
Виж още: Сензацията Genshin Impact гони половин милиард долара приходи за 2 месеца