В момента, в който Nvidia анонсира новите си RTX видеокарти, геймърите по цял свят се зачудиха колко мощна всъщност е тяхната raytracing технология. Оказва се, че отговорът е смущаващо неопределен.
Дори тази супермощна карта на цена 1300 долара не е в състояние да подкара предстоящата Shadow of the Tomb Raider в 1080p/60 кадъра в секунда с включена RTX функция.
Неочакваното откритие е на сайта PCGamesHardware, който показва видео от тест на новата игра, която върви на GeForce RTX 2080Ti. Активираният брояч на FRAPS показва, че кадрите в секунда са доста нестабилни и варират от нужния минимум 30 до 70. За по-голямата част от видеото те са около 40, което не е точно гладко за претенциите на хардуера.
GeForce RTX 2080Ti успява да стигне до 60 кадъра в секунда, когато Лара е неподвижна и в затворена среда, но със сигурност ще искате да се радвате подобаващо и на широките открити пространства, които светът на Shadow of the Tomb Raider предлага. При решаването на пъзели и платформинг секциите кадрите варират от 30 до 45.
Накрая имайте предвид, че играта върви в 1080р, така че, ако случайно ползвате 1440р монитор, резултатите ви ще бъдат по-лоши.
Не трябва да забравяме, че играта все още не е във финалната си версия. Екипът зад Shadow of the Tomb Raider побърза да обяви, че RTX поддръжката все още се тества и ще бъде добавена с ъпдейт по-късно.