Трудно е да си представим свят без сензацията Fortnite. За известно време нещата обаче не изглеждаха никак добре за играта. Първоначално представяна като кооп зомби заглавие с тромаво развитие на героите, Fortnite въобще не успя да грабне вниманието на геймърите. Разработчиците в Epic очевидно са забелязали това и поне един от по-висшите служители признава, че е таял големи съмнения относно играта.

В интервю за Game Informer разработчикът на Gears 5 Род Фъргюсън, който преди това беше част от екипа на Epic Games, когато още правеше Gears of War, казва, че почти е пратил играта в небитието. Това бе, преди играта да получи своя Battle Royale режим, който беше добавен през юли 2017 година.

Виж още: Промоционални якета на Cyberpunk 2077 вече гонят рекорди в eBay

„Ако бях останал в Epic, щях да ce откажа от Fortnite“, казва Фъргюсън. „Преди да си тръгна, аз се опитах да откажа Fortnite“, продължава той.

„Когато бe пусната Fortnite: Save The World, имаше някои предизвикателства“, казва Фъргюсън. „И като главен дизайнер по това време тази игра нямаше да получи положителна оценка от мен като нещо, което трябва да продължим.“

Въпреки че Battle Royale дойде за Fortnite в средата на 2017 г., играта се нуждаеше от малко време, за да набере скорост и да разбие класациите. Като се има предвид първоначалното ѝ приемане, едва ли някой би могъл да предскаже какво предстои.

Тагове: