Blizzard предостави нова тримесечна актуализация в блога на Diablo 4, за да запознае феновете с дългоочакваното продължение, което включва над 150 процедурно генерирани подземия.
Новата публикация навлиза в много подробности по отношение на това, как са създадени нивата на играта, което очевидно ще бъде основен аспект в Diablo 4, тъй като приема установените геймплей елементи на франчайза и ги въвежда в отворен свят.
Diablo 4 на практика е разделена на пет различни региона, които се допълват от 150 процедурно генерирани подземия, разпръснати из цялата земя. Тези места ще се възползват изцяло от динамичното време и осветление и Blizzard гарантира, че са уникални по своята привлекателност, като включва редица други фини детайли, които да ги отличават един от друг.
Diablo 4 в момента се разработва за PlayStation, PC и Xbox системи, като датата на пускане все още не е обявена.
Снимка: Blizzard
Виж още: През май ще видим официалния анонс на мобилната игра по World of Warcraft