След като вече направи революция в дизайна на игри тук, на земята, разработчикът на игри Хидео Коджима очевидно се е насочил към звездите, заявявайки, че иска да създаде игра, която да може да се играе в Космоса. Неочакваната, но не съвсем необичайна забележка на прочутия създател на поредицата Metal Gear Solid със сигурност ще накара някои геймъри да се замислят как би изглеждало подобно заглавие.

Първоначално навлязъл в гейминг индустрията като част от Konami в края на 80-те години, Хидео Коджима се надява да използва видеоигрите като трамплин за стартиране на кариера в областта на киното. Въпреки че тези планове в крайна сметка не се осъществяват, въздействието на кариерата на Коджима като дизайнер, сценарист и режисьор на видеоигри просто не може да бъде подценено. Познат на геймърите по целия свят с работата си по поредицата Metal Gear Solid, Коджима си е изградил репутация на създател на иновативни заглавия, които предизвикват традиционните очаквания за структурата на повествованието и геймплея. Много фенове на емблематичния разработчик бяха разочаровани, когато миналия месец стана ясно, че Коджима не участва в Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, предстоящия римейк на прочутата му игра Metal Gear Solid 3.

По време на среща с основателя на The Game Awards Джеф Кийли Хидео Коджима разкри, че би искал да пътува в Космоса и да създаде игра, предназначена за игра в среда с нулева гравитация. В отговор на въпрос какви цели все още би искал да постигне през живота си, Коджима получи ентусиазирана реакция от публиката, когато отговори чрез преводач: "Искам да отида в Космоса".

Въпреки че понякога е трудно да се разбере кога култовият разработчик на игри се шегува, Коджима звучеше така, сякаш сериозно е обмислил идеята. Разширявайки отговора си, Коджима отбеляза, че иска да "създаде игра, която да можеш да играеш в Космоса, защото в момента всички игри вероятно не могат да се играят в Космоса", преди шеговито да помоли публиката някой да "ме изпрати в Космоса". Игра, разработена във и за среда с нулева гравитация, не би била съвсем изненадваща от разработчик, известен с това, че приема новите технологии. Някои геймъри дори започнаха да спекулират, че авторът на игри може би работи по игра за шлема Vision Pro, след като Коджима се появи на събитието WWDC на Apple по-рано този месец.

Въпреки че Хидео Коджима вероятно се е шегувал, когато е заявил, че би искал да създаде игра, предназначена за игра в Космоса, нищо не може да бъде изключено, когато се обсъжда един от най-креативните умове в гейминга. И като се има предвид склонността на ексцентричния дизайнер към необичайни игри и участия на известни личности, може би Хидео Коджима и Никълъс Кейдж ще имат готова игра на космическа тематика, която да разкрият при следващата си съвместна поява.

Снимка: Unsplash

Виж още: Тази звезда се превръща в гигантски недостижим диамант пред очите ни

 

Още от Play