Вторият епизод на Игрите като професия, сезон 2 е посветен на образованието, необходимо за успешна кариера като разработчик на развлекателен софтуер.

Разработката на видеоигри за компютри, конзоли и мобилни телефони става все по-популярна и печеливша в световен мащаб, като много хора на различна възраст започват да навлизат в индустрията. За да създадеш собствена игра обаче, трябва да минеш през интересни, но сложни стъпки на обучение – програмиране, 3D моделиране, 2D рисуване и не на последно място разучаване на избрания гейм engine – без значение дали той е Unreal Engine, Unity или Godot. През последните години се появиха нови и привлекателни специалности в учебните заведения у нас и в чужбина, свързани с разработката на игри. Как да се ориентираме в огромното количество информация в интернет, за какво да внимаваме и към кои университети и школи да се насочим. Ако искате отговор на всички тези въпроси – не пропускайте този епизод на Игрите като професия. На гости ни е Виктор Кетипов – инди гейм девелопър, преподавател и основател на Kipi Interactive!

Епизодът се реализира с помощта на Acer Predator Helios 300

Игрите като професия е предаване, в коeто редакторите на HiComm разговарят с гости от бранша за това, как да започнем кариера, свързана с играенето или създаването на компютърни, конзолни и мобилни игри. Професиите в тази сфера са актуални, доходоносни и перспективни, а всеки, който ги е започнал, се е убедил в максимата, че ако си избереш кариера с нещо, което ти доставя удоволствие, няма да ти се налага да работиш нито ден.

Виж още: