Китайският мултимедиен конгломерат Tencent е изкарал 400 милиона долара от мобилни игри само за един месец. По данни на маркетинговата компания Sensor Tower, PUBG и Honor of Kings са двете най-печеливши мобилни игри за юли 2020 г. Тъй като и двете заглавия са под шапката на китайците, при тях са отишли около половин милиард долара само за един месец.

Мобилната версия на PUBG е генерирала около 208 милиона долара, а тази на Нonor of Kings е изкарала 192 милиона долара в световен мащаб. Малко над половината от приходите идват от Китай, следван от САЩ и Саудитска Арабия, и се отнася както за Android, така и за iOS версиите на играта. Интересно е, че Нonor of Kings изпреварва PUBG като приходи, генерирани през iOS, където увеличението за популярното МОВА заглавие е 34 процента на годишна база.

Данните показват още, че 93 процента от приходите на Нonor of Kings идват от Китай, следван от Тайван с 2.4 процента. Още нещо любопитно е, че в Google Play Store PUBG е изпреварена и от Garena Free Fire.

Други популярни мобилни игри като Pokémon Go, Roblocks и Monster Strike също намират място в топ 5 на най-печелившите игри в световен мащаб за юли.

Снимка: YouTube

Виж още: Google принуди OnePlus да се откаже от ексклузивна сделка за Fortnite

 

Тагове: